TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym autor: Katarzyna Czernek
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 978-83-7875-364-3
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
47,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Praca składa się ze wstępu, siedmiu rozdziałów oraz zakończenia. W rozdziale pierwszym zaprezentowano relacje między ekonomią i socjologią, stanowiące podłoże sformułowania koncepcji zakorzenienia społecznego. Rozdział drugi poświęcono charakterystyce koncepcji zakorzenienia społecznego autorstwa Marka Granovettera. W rozdziale trzecim uwagę poświęcono charakterystycznym cechom sektora turystycznego i ich znaczeniu dla zakorzenienia społecznego w kontekście współpracy między pomiotami tego sektora. W rozdziale czwartym zaprezentowano metodykę badań, a w szczególności podejście sieciowe i jego zastosowanie do badania roli zakorzenienia społecznego we współpracy w sektorze turystycznym. W rozdziale piątym zaprezentowano wyniki badań empirycznych odnoszących się do źródeł i czynników determinujących zakorzenienie społeczne i umożliwiających zastosowanie tego zakorzenienia w działalności gospodarczej. Rozdział szósty poświęcono z kolei zaprezentowaniu pozytywnych następstw zakorzeniania społecznego dla współpracy w sektorze turystycznym, zidentyfikowanym w wyniku własnych badań empirycznych. Siódmy rozdział poświęcono zidentyfikowanym w trakcie badań negatywnym konsekwencjom, jakie zakorzenienie społeczne ma dla współpracy w sektorze turystycznym.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa SŁOWOSFERA akceptuje płatności: