TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Afirmacje dla pracy autor: Paweł R. Stań
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Afirmacje dla pracy

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Rara Avis
ISBN: 978-83-61427-82-7
Wydanie: 2013 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
14,70 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

ILE czasu spędzasz pracując?
Jak czujesz się przed pracą?
Jak czujesz się w swojej pracy?
Jak czujesz się po pracy?


Czy CHCESZ coś w tym ZMIENIĆ?


Czy i Ciebie dotyczy:

Zmęczenie po pracy (a nawet poranne wstawanie ze zmęczeniem!)
Emocjonalne wyczerpanie
Duże tempo pracy (= duży stres w krytycznych warunkach)
Praca wymagająca szybkiego podejmowania decyzji i obejmowania kilku rzeczy w tym samym czasie
Słabnąca motywacja do pracy (ale jeszcze z chęcią do dalszego rozwijania się w tym kierunku)



Jeśli tak, to
rozważ rozwiązanie (4 nagrania po 15 minut):

Afirmacje Wieczorne - Oczyszczanie - z negatywnych emocji i naleciałości mijającego dnia
Afirmacje Poranka - Programowanie dobrego dnia, dobrego nastawienia
Afirmacje Umiejętności i Motywacja - dla szybkiego uczenia się nowych rzeczy, dobrej pamięci i szybkiego nabierania dobrych nawyków w pracy
Afirmacje Antystresowe - aby dać sobie radę przy dużym tempie pracy i ogarnianiu wielu rzeczy na raz.



Każde z nagrań zawiera w tle afirmacje umiejętności i motywacji.


Z Afirmacji Wieczornych korzystasz na koniec dnia (przed snem), a z Afirmacji Poranka na początku dnia (po przebudzeniu).


Afirmacje Wieczorne są przeznaczone dla całości życia emocjonalnego i tego, co przeżywasz w swoim życiu, bez względu na rodzaj wykonywanej pracy (bez względu na pracę). Są dla Twojej Równowagi i dla Twojego rozwoju. Dzięki dobremu kończeniu dnia domykasz minione sprawy, pozostawiasz przeszłość, możesz w pełni zregenerować swoje siły.


Afirmacje Umiejętności wykorzystujesz o dowolnej porze dnia. Generalnie: Lepiej po afirmacjach Poranka i Antystresowych. Nie w trakcie stresu!


Afirmacje Antystresowe stosujesz na początku również NIE w sytuacji stresującej, ale raczej w stanie relaksu. Dopiero przynajmniej po kilku dniach stosowania afirmacji antystresowych (gdy poczujesz, że Podświadomość uczy się reagować zgodnie z afirmacjami) możesz stopniowo testować ich skuteczność w trakcie Stresu. W okresie przejściowym, początkowym, lepiej w sytuacji stresowej zwyczajnie skoncentrować się na oddechu, oczyszczając w ten sposób umysł.


Pamiętaj, że kluczem do Sukcesu jest konsekwencja i systematyczność.


Sukcesów!
Paweł R. Stań


Więcej informacji:
Afirmacje cz.1 - czym są: http://youtu.be/h8PNGuN763M
Afirmacje cz.2 - o formułowaniu - Aktywne Afirmacje: http://youtu.be/JoHZkuuEQ14
Aktywne Afirmacje - Jak korzystać: http://youtu.be/MjVIQ9h4D2g

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa SŁOWOSFERA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier