Lista tytułów z wydawnictwa "GWP"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 98 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Outside the box Jak myśleć i działać kreatywnie / GWP, Chybicka Aneta

Jak uwolnić mózg od sztampowego myślenia i skierować go na całkiem nowe tory? Co pobudza umysł do kreatywności? W jaki sposób zmotywować grupę do twórczej i nieszablonowej pracy nad problemem? Czy trudno jest wyzwolić w ludziach potencjał kreatywności? Jak tworzyć, wdrażać i oceniać innowacje? Na te i wiele innych pytań odpowiada dr Aneta Chybicka w książce Outside the box. To poradnik napisany przez praktyka dla praktyków. Zawiera wiele ... więcej

Tajemnice kariery 50 sekretów, White Kate

Nie spotkałyśmy się, ale wiem coś o tobie. Sam fakt, że sięgasz po książkę o sekretach sukcesu, świadczy o tym, że praca jest twoją pasją, że zależy ci na własnej karierze i chcesz ją rozwijać, aby potem rozkoszować się owocami swojego sukcesu. W tej książce podpowiadam, jak to wszystko osiągnąć. Znajdziesz tu błyskotliwe porady, sprawdzone strategie i mnóstwo inspiracji do samorozwoju. Mam nadzieję, że moja książka ... więcej

Gry menedżerskie, Balcerak Alicja, Woźniak Jacek

Alicja Balcerak i Jacek Woźniak, eksperci w swojej dziedzinie, proponują niezwykle wyczerpujące kompendium wiedzy na temat gier menedżerskich, wykorzystywanych jako specjalistyczne narzędzia szkoleniowe i wspomagające zarządzanie. Celem autorów jest połączenie wiedzy teoretycznej z praktyczną. Wyjaśniają oni nie tylko, czym są gry menedżerskie i dla kogo są przeznaczone, ale też ich ogromny potencjał jak i rolę tych narzędzi szkoleniowych w rozwijaniu kompetencji ... więcej

Sukces w spódnicy, Whitman Cristy, Grado Rebecca

„Kobieta alfa” jest dominująca, ambitna, pewna siebie i przebojowa. Bez trudu radzi sobie z wyzwaniami zawodowymi i bezkompromisowo dąży do celu. Walczy ze stereotypem mówiącym, że kobieta może mniej, i… działa jak mężczyzna. Jest ceniona i podziwiana, wzbudza szacunek. Często jest też jednak sfrustrowana, zagubiona i samotna. Czuje, że musi kontrolować wszystko, i jest tym zwyczajnie zmęczona. Czy musisz być typem „alfa”, aby osiągnąć ... więcej

Sun Tzu dla kobiet, Sheetz-Runkle Becky

Obowiązkowa pozycja dla nowoczesnej kobiety biznesu!!! Autorka przekonuje, że kobiety nie powinny powielać męskich mechanizmów działania, lecz wypracować własną drogę. Zachęca, by po kobiecemu osiągać szczyty w życiu zawodowym. Proponowane przez nią strategie pomagają nam uwierzyć w swoje możliwości, poradzić sobie z niepotrzebnymi lękami i obawami, a przede wszystkim uczą, jak osiągać realne cele i wygrywać bez zbędnej walki. ... więcej

Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji, Leary Mark

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz: • różnorodne taktyki autoprezentacyjne, • motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, • społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje. Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się ... więcej

Bajki które leczą część 2, Brett Doris

Druga część doskonałej i niezwykle mądrej książki. Skierowana jest do wszystkich rodziców, którzy chcą w prosty i twórczy sposób pomóc dzieciom w rozwiązywaniu nurtujących je problemów. Autorka przedstawia ciekawe historyjki, które rodzice mogą opowiadać lub czytać swoim pociechom. Poruszają one ważne problemy, takie jak rozwód rodziców, nieśmiałość, lęk przed ciemnością czy relacje z ... więcej

Culture and gender,

Znakomita praca zbiorowa uznanych autorytetów polskich i światowych, wśród których znajdują się Anna Kwiatkowska, Saba F. Safdar, J. Rees Lewis, Aneta Chybicka, Beata Pastwa-Wojciechowska, Maria Kaźmierczak i wielu innych. Autorzy poruszają wiele interesujących zagadnień z obszaru psychologii międzykulturowej z naciskiem na aspekt płci społeczno-kulturowej. Mówią między innymi o adaptacji międzykulturowej, przynależności etnicznej, wpływie płci ... więcej

Kultura współczesna a zdrowie,

Książka zespołu psychologów z Zakładu Psychologii Zdrowia i Jakości Życia Uniwersytetu Śląskiego, zajmujących się naukowo psychologią zdrowia z różnych perspektyw, przedstawia zagadnienia związane z rozumieniem zdrowia i choroby w dzisiejszym świecie, podejmowaniem zachowań pro- i antyzdrowotnych oraz radzeniem sobie z chorobą. Punktem odniesienia rozważań jest specyfika mentalności. W poszczególnych rozdziałach omówiono: • ... więcej

Wieloznaczność w przekazach politycznych, Falkowski Andrzej, Cwalina Wojciech, Koniak Paweł

Bardzo często komunikaty polityczne są celowo konstruowane w niejasny sposób. Mają przyciągać uwagę wyborcy, ale nie przekazywać zbyt istotnej treści. Warto poznać mechanizmy komunikacji politycznej, aby się na nie uodpornić i zrozumieć, jak poruszać się w meandrach przekazów medialnych. W komunikacji najważniejszy jest przekaz. Nierzadko jednak jest on niejasny i wieloznaczny, co wpływa na jego odbiór oraz na stosunek do nadawcy. Ta cecha najczęściej ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa SŁOWOSFERA akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier